اعز اصحاب


ملتقى اعز اصحاب شات اعز اصحاب
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» كلمات جميله ومعانى اجمل
السبت أبريل 10, 2010 5:12 pm من طرف مونى

» اصحاب قلوب بيضاء وسوداء
السبت أبريل 10, 2010 5:05 pm من طرف مونى

» قلم فى الميزان
السبت أبريل 10, 2010 5:00 pm من طرف مونى

» ساترك العنوان لكم
السبت أبريل 10, 2010 4:57 pm من طرف مونى

» انا انثى
السبت أبريل 10, 2010 4:48 pm من طرف مونى

» صعب انسى
السبت أبريل 10, 2010 4:45 pm من طرف مونى

» رومانسيااااااااااااااااااات
السبت أبريل 10, 2010 4:42 pm من طرف مونى

» اعمل ايه
السبت أبريل 10, 2010 4:31 pm من طرف مونى

» بطل معركة (( إيلات البحرية )) يرحل في صمت‏
السبت أبريل 10, 2010 4:08 pm من طرف مونى

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 12 بتاريخ السبت يناير 06, 2018 3:48 am
تصويت
ايه رايك فى المنتدى؟
كويس
17%
 17% [ 1 ]
عايز شويه تعديلات
17%
 17% [ 1 ]
جامد
50%
 50% [ 3 ]
مش منظم
17%
 17% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 6

شاطر | 
 

 على رأى المثل

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
beboo
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 102
تاريخ التسجيل : 10/12/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: على رأى المثل   الجمعة ديسمبر 18, 2009 5:38 pm

على رأى المثل
ماتخدش السهتانة أم كحلة ولبانة دى وقت العجين تعمل عيانة .. وما يعجبكش قصتها ولا كحلتها دى وقت الخبيز يا لخمتها




!!!... على رأى المثل
لو كـانوا الرجـالة بشنباتهـم.. لـكان الصـرصار اجــدعهم




على رأى المثل
قليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ،ده زى البقعه لا يطلع برابسو ولا بأومو



على رأى المثل
الــعيـلة اللــى مــفيهاش صـــايع .... حــقها ضــايع



على رأى المثل
جربوا البرنامج ده و على رأى المثل : اضحك والضحك رخيص قبل مايغلى و يبقى فى قراطيس



على رأى المثل
اللى يشوفك يفتكرك فارس فى ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته




!!!... على رأى المثل
يا مخلص على الكلب رصيدك .. بكرة يخلص الكارت و يجرى الكلب و يسيبك









!!!... على رأى المثل
طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى .. كل العيال اتجوزوا و انا لسة جنب امى







!!!... على رأى المثل
بيع الجمال و اشترى خفه .. الجمال كتير لكن الخفيف صدفة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
beboo
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 102
تاريخ التسجيل : 10/12/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل   الجمعة ديسمبر 18, 2009 5:42 pm

على رأى المثل
اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه .. يرجعلك مستحمي وفبقه نعناعه




!!!... على رأى المثل
الراجل الخايب خلفته كتير و البطيخة القرعة لبها كتير






على رأى المثل
كنت عازب مستريح من الكساوى و المونة قام عقلى قالى اتجوز جت وقعتى فى الشعنونة



على رأى المثل
كنت عازب مستريح من الكساوى و المونة قام عقلى قالى اتجوز جت وقعتى فى الشعنونة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
beboo
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 102
تاريخ التسجيل : 10/12/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل   الجمعة ديسمبر 18, 2009 5:46 pm

أمثال الحجة ستوتة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
على رأى المثل
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اعز اصحاب :: ₪ »القسم العام « ₪ :: الشباب اليوم-
انتقل الى: